آراز کوچولوآراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
سویل جونمسویل جونم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

منیم نازلی ملکلریم

در باره مادر

1392/2/11 2:29
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر؛

روسری ات را بردار تا ببینم، بر شبِ موهایت؛

چند زمستان برف نشسته است؛

تا من به بهار رسیده ام ...!

مادرم را هیچ وقت ندیدم که پرواز کند؛

زیرا به پایش؛

من را بسته بود؛

پدرم را؛

و همه ی زندگیش را ...

جملات زیبا گیله مرد

حديث از خــــــــــــــاتم پيغمبـــران است         كه جنّت  زير  پـــــــــاي مادران است
بزن  بر پاي مــــــــــــــادر بوسه از شوق         كه   خاك پــــــاي او رشك جنان است
گرچه در  عالم  پد ر دارد  مقامي ارجمند         ليكن افزون ازپدر قدر ومقام مادر است
مادر   دانا   كند    فرزند   دانــــــــا تربيت         هركه برهرجا رسدازاهتمام مادر است


مادرم عاشقانه دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 11:10
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
خاله هستي
11 اردیبهشت 92 11:15
http://s4.picofile.com/file/7743329244/BABOL2011_BLOGFA_COM_6.gif
عزيزم روزت مبارك


وااااااااااي مرسي خيلي خوشگل بود
خاله هستي
11 اردیبهشت 92 12:36
شهره جان روزت مبارك تبريك صميمانه ميگم بهت راستي رمز رو واسم نميدي؟


اومدم
مامان علی
11 اردیبهشت 92 16:06
سلام شهره. جون روزتون هزاربارمبارک


مرسي نازيلا جون
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
11 اردیبهشت 92 17:04
تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید

ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز زن بر شما مبارک


مرسي عزيزم روز مادر بر شما هم مبارك
نانا و نینی جون
11 اردیبهشت 92 17:46
سلام
خوبی عزیزم
لطف داری گلم
راستی باید بگم چشام خیلیا میگن سبز زیتونی خیلیا میکن عسلیه
نمیدونم ...........
نه این عکسم مربوط میشه به مجردیام
که تو پشت پارک ایچری شهر انداختیم اخه مامانم مسلمونه من هستم ولی من ازاد میگردم تو کشورمممممممممممم
اصلا فکر میکردی این شکلی باشم



تا حدودي اره چون خودت گفته بودي يكم چاق هستي ولي خوشگلي مامانتم همينطور
نسرین خاله اسما
11 اردیبهشت 92 23:07
روزت مبارک عزیزم انشاله که همیشه شاد باشین


مرسي گلم
نانا و نینی جون
12 اردیبهشت 92 0:56
خانم من چاق نیستم بنده درشت اندامم
بی تربیییییییییییییییییییییییت


وااااااااااااچرا بدت اومد خودت اون موقع همين كلمه رو گفتي چرا فش ميدي از تو بعيده
خواهر فرناز
12 اردیبهشت 92 10:08
سلام شهره جون چرا عکس کارت پستال فرناز را نذاشته بودی؟ خوب قهرم باهات ای بابا شوخی کردم قهر نمیکنم من پیداش نکردم تو وبلاگ جدیدتون اگه گذاشتین میشه آدرسش را بهم بدین ببینم؟
نیر
13 اردیبهشت 92 1:46
"مادر"نوشته میشود

"فرشته"خوانده میشود

من دیرکردم.امیدوارم تبریکمو پذیرا باشین...روزتون مبارک
دعا کنین منم سال بعد مامان بشم...


مرسي عزيزم من مطمئنم كه سال بعد شما هم مادر ميشيد انشالله