آراز کوچولوآراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
سویل جونمسویل جونم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

منیم نازلی ملکلریم

کادوی کارت پستال یه دوست مهربون

1393/2/1 11:59
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجکهای مامانtotalgifs.com toread gif gif 13.gif

این کارت پستال خوشگلو دوست خوبم فاطمه جون(فرنازخاتون) به مناسبت تولد شما دو تا درست کرده خیلی خوشحالمون کرد دست گلش درد نکنه

خیلی خوبه که بدونی یکی اونور دنیا به فکرته و زحمت میکشه تا خوشحالت کنه 

ممنونم فاطمه جونم

glitters of spongebob

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خواهر فرناز
20 آبان 92 20:09
شهره جونم سویل جونم آراز جونم قابلتونا نداشت شرمنده نفرمایید تنها کاری بود از دستم بر میاومد عزیزم اون سر دنیاش را پاک کن اون سر ایران درسته
مامان سویل و آراز
پاسخ
دوست دارم در مقابل هر زحمتی که برام کشیده میشه یه تشکر کوچولو کنم خب وقتی برام دوره فرقی نمیکنه اونور دنیا یا اونور ایران بالاخره در هر دو مورد فرسنگها دوری بازم ممنونم عزیزم
مامان سانای
21 آبان 92 8:25
تولدتون مبارک مامانی خیلی جالبه که هر دو تاشون توی یه روز به دنیا امدن. ماشالله نه ده گوزل دی لر آلله هر یکیسین ده ساخلاسین .
مامان سویل و آراز
پاسخ
مرسی مامانی خوش اومدین به وبلاگمون من یکبار اومده بودم وبتون ولی نظر ننوشتم گوزلریز گوزل گورور ساغولون
lمينا
21 آبان 92 12:29
سلام بر دوست داشتني چرامن هروقت ميام توان نيستي كجاها هستي خانمي دلم واستون تنگ شده بياين اينطرفا
مامان سویل و آراز
پاسخ
سلام بر جاری گلم چرا بعضی وقتها میبینمت که انلاینی چتو میزنم وصل نمیشه نمیدونم ایراد از چیه به مدیریت تلگراف زدم هنوز جواب ندادن ما هم دلمون تنگ شده همین روزا شاید بیایم شاید
مامان آیسو وآیسا
21 آبان 92 13:42
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
ونوس
22 آبان 92 9:15
خیلی وقته نیومدم و ارازو ندیدم ماشالا چقدر بزرگ شده.راستی اون کاری که گفتم انجام دادی؟
مامان سویل و آراز
پاسخ
سلام خوش اومدی چشم حتما مرسی
مامی سویل
24 آبان 92 13:43
سلام شهره جون ببخش که دیر به دیر میام اخه یکم سرم شلوغه. روی گل وروجکاتو ببوس خیلی ماهن ماشالله. کاشکی میتونستیم همدیگه رو زود زود ببینیم.. فعلا بای.
مامان سویل و آراز
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ خواهش میکنم ولی نگرانت بودم چرا؟ خیره ایشالله مرسی تو هم سویل خوشگلتو ببوس
مامی سویل
24 آبان 92 13:45
راستی شهره جون یادم رفت بگم قالب وبت عالی شده
مامان سویل و آراز
پاسخ
واقعا؟ منم خیلی خوشم اومد البته نمیدونم هاااااا شاید تا یه هفته دلمو زد اخه من زود به زود نظرمو عوض میکنم خب دیگه خرداد ماهیم هیچجوره راضی نمیشم
مامی سویل
25 آبان 92 20:06
وای منم خردادیم. چیکارش میشه کرد باید باهامون راه بیان
مامان سویل و آراز
پاسخ
هیچی باید دورمون بگردن یه زن چند شخصیتی دارن با یه تیر چند نشون زدن
مامی سویل
25 آبان 92 20:08
هیچی بابا بالخره دارم میرم اموزشگاه رانندگی به خاطر همون دعام کن بار اول تموم شم
مامان سویل و آراز
پاسخ
ااااااااا مبارکه ما که قضیه رانندگیمون هنوز طلسم شده ایشالا دفعه اول قبول میشی
الهام مامان علیرضا
27 آبان 92 18:01
خیلی زیبا شده مبارکتون باشه دست خاله جون درد نکنه
مامان سویل و آراز
پاسخ
مرسی عزیزم بله دستشون درد نکنه