آراز کوچولوآراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
سویل جونمسویل جونم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

منیم نازلی ملکلریم

چهارشنبه سوری الکی

1391/12/23 23:52
451 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دیروز سه شنبه به روایتی روز چهارشنبه سوری بود ولی در اصل نبود چون میگن هفته بعد چهار شنبه سوریه نمیدونم به هر حال من ازصبح با کارهای خونه مشغول بودم تا اومدن بابا کارهای عید تموم بشه ولی از دست ارازی مگه امکان داره خونه تمیز باشه خلاصه بابایی عصر با یه قوطی شیرینی اومد منم با سویل جون کیک پخته بودم بابایی گفت امروز چهارشنبه سوری نیست منم فکر کردم بابایی به حرفم گوش کرده گفته بودم امسال برای همدردی با دوستانی که اجیل نمیتونن بخرن ما هم اجیل نگیریم به جاش میوه و شیرینی و هله هوله بگیریم ولی اصلا ربطی نداشت وشیرینی همینطوری گرفته شده بود خلاصه شیرینی و هله هوله رو نوش جان کردیم بعدش ارازی شروع کرد به بریز بپاش همیشگیش

خانواده

خانواده

خانواده

اینجا هم بابایی داشت پرده هامونو نصب میکرد ارازی هم کمکش میکرد نردبونو گرفته باباش نیافته

خانواده

خانواده

حالا داره میاد پایین باباش هم بیاد

خانواده

امروز هم رفتیم واسه اکواریوم جدیدمون دوتا لجن خوار گرفتیم که البته توی عکس دیده نمیشن

خانواده

خانواده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نگار
24 اسفند 91 8:00
آفرین به این پسر که علاوه بر اینکه از صبح تا شب به مامانش توی کارها کمک می کنه کمک حال باباش هم هست
مامان اهورا
24 اسفند 91 11:56
همیشه به شادی این اراز روز به روز خوردنی تر میشه ماشالله


مرسی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اسفند 91 21:54
چه باحاله اسم پستتون ... چهارشنبه سوری الکی.

دست بابایی درد نکنه هم پرده نصب کردن هم هله هوله گرفتن. دس شما هم درد نکنه که زحمت نوش جان کردنش رو کشیدین

راستی، قالب جدید هم مبارک


شما هم بفرمایید در خدمت باشیم
نیر
25 اسفند 91 21:24
انشالله همیشه شاد و خندون باشینو دور هم شیرینی بخورین....آرازو میبوسم...شیطون بلا


شما همهمینطور
مامان مهساجون ومعین جون
27 اسفند 91 19:34
سلام دوست جونی خسته نباشی از اینهمه خونه تکونی بچه های گلت رو ببوس ماشاله هروز خوشکل تر وشیرین تر میشن ایشاله سال پر خیر وبرکتی داشته باشید
لیلا مامان پرنیا
27 اسفند 91 19:58
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که تونستم به طور اتفاقی وبتون رو پیدا کنم چون وقتی تو وب پرنیا نظر گذاشتید آدرستون نبودبه هر حال امیدوارم سال جدید براتون سراسر شادی وسعادت باشه در ضمن سوالی که سویل گلم پرسیده بود کلی خندیدم به سویل نازم بگو ما یه ایرونی هستیم اونم از نوع آذری زبونببوس دسته گلهارو با اجازه من لینکتون کردم


خیلی ممنون دوست عزیز عید شما هم مبارک منم خواستم شما رو لینک کنم نشد فکر کنم ادرستونو درست ننوشتید
سحرمامی آرتین
11 خرداد 93 10:54
عزیزم میشه منم رمزداشته باشم؟