آراز کوچولوآراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
سویل جونمسویل جونم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

منیم نازلی ملکلریم

کم مونده بود از دست بدم

1391/12/28 9:52
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهیهای بازیگوش که تو تنگ دل من گرفتارین

اینروزا سرم خیلی گرمه کارهای خونه خرید واسه عید و عقدکنون عمو سالار هست راستشو بخواین یکم از این مغازه به اون مغازه رفتن خسته شدم خرید عید هممون تموم شده مونده یه پیراهن واسه بابایی و اگه نظرش عوض نشه یه کاپشن بهاری واسه خودش و یک جفت کفش مجلسی واسه من که خدا رو شکر کفش دلخواهمو پیدا نمیکنم ولی هر چی هست منی که هیچ تب و تاب عید نداشتم با دیدن شور و شوق مامانای نینی وبلاگی دلم میخواد هفت سین ساده و خوشگلی درست کنم البته جا برای چیدنش ندارم میخواستم روی اپن اشپزخونمونو تزیین کنم اونم که بابایی اکواریوم به اون بزرگی رو اورد گذاشت روش قهرامروز هم شاید بریم سبزه و ماهی بگیریم یه هفته پیش یه کیلو عدس خیسوندم بعد توی یه ظرف گرد بزرگ پهنشون کردم که مثلا سبزه امسالمونو خودم سبز کنم (چه قشنگه جمله سازیام)اونم چند بار خودم یادم رفت اب بدم نصفشون خشک شد بعد گذاشتم توی حیاط خلوت تا افتاب بخوره جون بگیرن اونم که دیروز بارون بارید همشون گندیدن تعجبسال بعد دوماه مونده دو کیلو میخوسونم تا نصفش اگه خراب شد نصف دیگش باقی بمونه تا عید فکر کنم یک متری رشد کنن قهقهه

چند روز پیش به وسط خونه دراز کشیده بودم داشتک چایی میخوردم وفیلم نگاه میکردم چشمم به فیلم بود ولی فکر و ذهنم مشغول بودم انقدر مشغول بود که قندو گذاشتم تو دهنم دستم دراز کردم چای و وردارم بخورم دیدم خالیه خورد تو ذوقم 

همینطور که تو فکر بودم ارازی همون ارازی که به زور با قربون صدقه رفتن یه بوس نسیه بی صدا میداد و ما از خوشحالی پشتک میزدیم اومد خیلی قشنگ نشست کنارم لباشو اورد چسبوند به لبام و یه بوس خیلی محکم و ابدار و صدا دار کردماچ بدون اینکه من بخوام بعد خندید پا شد رفت وااااااااااااای نمیدونین چی شدم کم مونده بود این لحظه قشنگ عمرمو با فکرهای چرت و پرتخیال باطل از دست بدم فدای دلت ارازی چی از ذهنت گذشت هاااااااااا

مامانی قربون مهربونیه هر دو تاتون که بزرگترین دارایی من تو زندگیم هستین سویلی هم با ابراز محبتهای گاه و بیگاهش منو واژگون میکنه 

خدایا دلخوشیهامو ازم نگیر نذار به خاطر چیزهای پوچ وگذرا لحظه های ناب و زیبارو از دست بدم

 بوسه

 بوسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منصوره
28 اسفند 91 13:25
سلام پیشاپیش سال جدید را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم و بهترینها رابرایتان آرزومی کنم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:36
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:38
ای خدا، چه پست با احساسی ... از کارهای رمانتیک ماهی جون هاتون گفتین، جون گرفتم ... از جریان چای هم که خندیدم راستی، خسته هم نباشید از خرید و عقد کنون و خونه تکونی و ... جریان سبزه تون هم خیلی باحال بود ... بیصبرانه منتظر دیدن سبزه سال آینده تونم ... 1 مــــــتر وای خدا، آرازی رو ببین ... چه ماه شده ماشالا
لیلا مامان پرنیا
29 اسفند 91 10:24
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ********سال نو مبارک********
مامان نگار
30 اسفند 91 8:46
سلام و ممنون به خاطر لطفی که به ما دارین خدا نگهدار دوتا معجزه شما باشه و سایه شما رو 1000 سال بالا سرشون نگه داره