آراز کوچولوآراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
سویل جونمسویل جونم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

منیم نازلی ملکلریم

کارت پستالهای تبریک نوروز به دوستان نینی وبلاگی

1391/12/29 12:50
1,750 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام به همه دوستانی که دلشون سبزه سبزه

با تبریک سال نو به شما وخانواده هاتون این کارت پستالهای ناقابل هدیه من و سویل و اراز به شما و کوچولوهاتون

تقدیم به مامان یه فسقلی

 

مامان فسقلی

تقدیم به مامان نینی و نانا

امینه جون

تقدیم به مامان دو فرشته از راه نرسیده

نیر جون

تقدیم به یاغمور خواهر زادم و ابجی سپیده

یاغمور جون

تقدیم به مامان نگارجون و دخملش

 

نگار جونی

تقدیم به خاطره و اراد جون

اراد جون

تقدیم به مامان اهورا جون و خود پسری

اهورا جون

 

تقدیم به مامان علی اصغر جون و گل پسری

تقدیم به مامان محمد معین و دسته گلهاش

تقدیم به مامان علی جون و پسر خوش تیپش

علی جون

تقدیم به خواهر فرناز جون و فرناز خاتون

فرناز خاتون

تقدیم به مامان پرستش و دو شاخه نباتش رستش و ایمان جون

پرستش و ایمان جون 

  

تقدیم به مامان پرنیا جون و دختر خوشگلشوپرنیا جونن

تقدیم به مامان اسما جون و دخملش

اسما جون

تقدیم به مامان الای جون و گل دختری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 14:37
ممنون عزیزم سورپرایز شدم دستت درد نکنه منم به یاد شما بودم انشاالله که سال خوب و شادی رو داشته باشین یه بوس بزرگ بهاری تقدیم به خود گلت و غنچه های نازت عیدتون مبارک


متشکرم عید شما هم مبارک
مامان آراد(خاطره)
29 اسفند 91 16:21
سلاممممممممممممم
واییییییییییی چه سورپرایزه قشنگی....مرسی خانومی...................
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نوپیشاپیش مبارک


متشکرم عید شما هم مبارک
لیلا مامان پرنیا
29 اسفند 91 17:06
واااااااااااااااااااااای مرسی دوست گلم واقعا قشنگ بود ممنونم که انقدر مهربونی وماروهم جزو دوستاتون قرار دادی وبرامون وقت گذاشتیباز هم یه دنیا ممنون برام خیلی ارزشمند بود با وجود شما دوستان مهربون این سال رو با یه دنیا عشق وهمدلی شروع میکنم وبرای شما وفرشته های نازت وخانوادت بهترینها رو آرزو دارم عیدتون مبارک


متشکرم عید شما هم مبارک
khahare farnaz
29 اسفند 91 18:17
salam mamnun azizam kheli ghashang va jaleb bud ma ham shomara dost darim va migim yeni yiliniz kutlu olsun omidvaram sale khub va khoshi dashte bashin





ساغولون جانلاریم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 اسفند 91 19:43
عــــــــــــــزیزم، واقعا خوشحال شدم ...

خیلی خیلی مهربونی ... خانومی

سالی سرشار از لبخند برات آرزومندم.


ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 اسفند 91 20:14
و چقدر خوشحالم که آنلاینید


عزیزممن همیشه وبلاگم انلاینه خودم انلاین نیستم اینترنتو اشغال بیجا میکنم
نیر
29 اسفند 91 20:50
اونقدر خوشحال شدم که اشک توچشام جمع شد...سرسفره ی هفت سین منتظر دعاهاتون هستم...برای موندن فرشته های توی دلم دعا کنین....


من همیشه بیادت هستم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
30 اسفند 91 0:38
سلاااااااااام وااااااااااااي ممنووووووووووووووووووون.خيلي قشنگن.سورپرايزم كردي عزيزم ماشاالله خيلي باسليقه ايد بازم هم سال نو رو تبريك ميگم
atefeh
1 فروردین 92 17:40
دستت درد نکنه سورپرایز شدم عکس دخترمو دیدم
مامان اهورا
17 فروردین 92 21:39
سلام عزیزم سال نو مبارک وایییییییییییییییییییی خیلی قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه دستت درد نکنه عزیزم هدیه خیلی خوبی بود یه عیدی با ارزش مرسی گلم که به یاد ما بودی گلهای قشنگت رو ببوس


خواهش میکنم عزیزم قابل شمارو نداشت